Elhagyja termékneveiből az ATI márkát az AMD

A körülbelül egy hete felmerült pletykák a mai nappal félig-meddig hivatalos igazolást kaptak, az AMD valóban nyugdíjba küldi az ATI márkanevet, a Radeon és a FirePro termékcsaládok ezentúl AMD márkanév alá tartozó brand-ként jelennek meg.

Kategóriák: Fókusz, Grafikus kártya

Szerző: Gyepes Máté 2010. augusztus 30.

 

Az új két GPU-val szerelt Radeon csúcskártya megjelenésével foglalkozó hírünkben már írtunk arról, hogy elképzelhető, a Sunnyville-i vállalat hamarosan elhagyja az ATI márkanevet. Akkor úgy véltük, hogy ez a váltás majd csak az új architektúrával érkező "Northern Islands" kártyagenerációnál eshet meg, ám a mai napon kiszivárgott prezentációs anyagok alapján már nem kell sokat aludni a jócskán leegyszerűsített márkajelzésekig.

 

 

Nagy változásokra természetesen nem kell számítani, lényegében pontosan úgy alakultak át a logók, hogy csak az ATI elnevezés tűnt el, a Radeon és a FirePro neveket például továbbra is használni kívánja a vállalat. A változtatás oka egyértelműen a vállalat különböző márkáinak egységesítése érdekében történt, a korábban az egyes platformokat összegyűjtő Vision-kampány után várható volt, hogy a grafikus gyorsítók terén is rendet kívánnak tenni. A módosítások egyértelműen az AMD brand erősítése okán vagy érdekében történtek, egy kutatás alapján ugyanis az ATI-val történt egyesülés óta egyértelműen pozitív irányba változott az AMD név megítélése. Ezen felül az AMD brand erősebbnek számít a versenytársakkal szemben a grafikus kártyák piacán, illetve a Radeon és FirePro családnevek továbbra is nagyon komoly értékkel bírnak a saját szegmensükben.

 

 

A kutatás eredménye tehát rámutatott, hogy az ATI név fenntartása szükségtelenné vált az amúgy folyamatosan átalakuló és egyesülő márkajelzések között, továbbá igen körülményesen egyeztethető össze a Vision- és Fusion-projektekkel. Az ATI logo tehát eltűnik az összes termékről, és az azokhoz kapcsolódó marketinganyagokról, a partnerek és a készre szerelt számítógépeket gyártó cégek tehát majd csak olyan matricákat, jelöléseket használhatnak, ami konkrétan a grafikus kártyacsaládra vonatkozik. A Radeon és FirePro logókból azonban rögtön kétféle változat is készül, amelyek alkalmazása elsősorban akkor lesz érdekes, amikor az AMD konkurensének számító gyártó platformja található egy konfigurációban.

 

 

Fontos tudni, hogy az "AMD Radeon" és "AMD FirePro" elnevezések bevezetése még ez évben megtörténik, tehát a HD 6000-es kártyageneráció és annak FirePro leszármazottjai már nélkülözni fogják az ATI nevet. A készre szerelt gépeken ettől függetlenül természetesen ott lesznek a Vision logók is, amelyek magának a platformnak a teljesítmény- és szolgáltatásbeli besorolását jelölik. Az éppen futó és a korábbi grafikus vezérlőket nem érinti ez a változtatás, a HD 5000-es Radeonok tehát végleges eltűnésükig viselhetik az ATI márkanevet. Hogy a későbbiekben mennyire használja majd a márkát az AMD, egyelőre nem tudni, de pl. az Eyefinity technológia esetében egyelőre mindenképp szükség van egy ATI-szintű erős brandre, a kizárólag a grafikus megjelenítés egyik speciális megoldását garantáló szolgáltatást ugyanis nehezen lehetne összefűzni az AMD névvel.

 

Cimkék: ati, amd, radeon, firepro, vga
Grafikus kártya

AMD-ATI brand galéria

Kommentek A hozzászóláshoz jelentkezzen be!

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szerkesztőség és a szolgáltatás üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal! A moderálási elvekbe ütköző hozzászólásokat szerkesztőségünk bármikor törölheti.

ekekapa 2011-12-24 20:42:15

Semmi nem fog változni egy névváltás miatt szerintem.

Válasz

sleepyt - Játékajánló 2010-12-27 14:03:47

...válasz rodman6 72. kommentre:
 
abszolút egytértek.

Válasz

rodman6 2010-09-16 02:11:10

Teljesen mindegy az elnevezés, csak jó legyen. Az AMD játékra lett kitalálva mind processzorban, mind videokártyában. Már a neo 3D-re kellene ráállni minden játékosnak, mert az már valóban totál élethű megjelenítést ad. Hiába vesz valaki csúcskártyát ha a szép grafika ellenére mégiscsak síkban látja a dolgokat, nem térben. Normáliséknál már nem az FPS értékekre élveznek el, hanem a 3d látványra.

Válasz

rodman6 2010-09-16 02:11:08

Teljesen mindegy az elnevezés, csak jó legyen. Az AMD játékra lett kitalálva mind processzorban, mind videokártyában. Már a neo 3D-re kellene ráállni minden játékosnak, mert az már valóban totál élethű megjelenítést ad. Hiába vesz valaki csúcskártyát ha a szép grafika ellenére mégiscsak síkban látja a dolgokat, nem térben. Normáliséknál már nem az FPS értékekre élveznek el, hanem a 3d látványra.

Válasz

rodman6 2010-09-16 02:11:02

Teljesen mindegy az elnevezés, csak jó legyen. Az AMD játékra lett kitalálva mind processzorban, mind videokártyában. Már a neo 3D-re kellene ráállni minden játékosnak, mert az már valóban totál élethű megjelenítést ad. Hiába vesz valaki csúcskártyát ha a szép grafika ellenére mégiscsak síkban látja a dolgokat, nem térben. Normáliséknál már nem az FPS értékekre élveznek el, hanem a 3d látványra.

Válasz

Greddy 2010-09-02 21:01:05

\"azok a régi jóó dógok\" jó persze, akik esetleg régebb óta ( 80-as évek vége) követik a számítástechnika fejlődését, cégek, platformok alakulását, átszerveződését, esetleg megszűnését, annak egyre jobban csak az szúr szemet hogy létrejött szééép csendben 2 hatalmas konszern ebben az iparágban ami nem feltétlen jó a minőség és az árak alakulásának szempontjából. Hol van már a 90-es évek amikor egyes gyártók tényleg független gyártók voltak más-más techonlológiákkal és tényleg ment a verseny. Klasszikusok, pl. a vga kártyák piacán? S3, Nvidia ( akkor még nem mint mammutcég), ati (még amd sem vót :D), 3dfx ( az a bizonyos) DIAMOND ( a viper megért egy-két misét) ésatöbbi... és most mi van? van 2 fajta vga a piacon, többfajta kiszerelésben. hurrá. így az olcsó tényleg a szart jelenti, a drága meg a jót. és minden le van zsírozva hogy mennyibe kerül. Nesze nektek kartellezés. Nem a márkanév megszűnését sajnálja az ember, hanem azt hogy megint egy szegmens ahol azzal kell szembesülnöd mint az orosz légitársaságnál ha légivacsorát rendelsz és megkérdezed milyen választási lehetőségek vannak. (igen vagy nem)..

Válasz

ProFv3.2 2010-09-01 17:35:19

...válasz gy1 63. kommentre:
 
Az Ati már rég megszünt..Akkor amikor megvették kilóra....Azóta csak Lábhoz! a nevük.

Válasz

Vanek_ur 2010-08-31 14:46:55

...válasz Laskov 64. kommentre:
 
Mint írva van (és mint írtam #54-ben) ez nem régi hír (még az egy héttel ezelőtti pletyka sem hivatalos hír volt, hanem csak pletyka)! Amire Te gondolsz, az már 4 éves lehet, mert már akkor azt tervezték, hogy elhagyják az ATI márkanevet; de aztán végül csak visszakoztak.

Válasz

Benczuur 2010-08-31 08:16:56

Még egy név, amitől búcsúzni kell.

Válasz

Betaloc 2010-08-31 07:34:30

Kár, az Pentium név/márka eltünését is sajnáltam. Tisztára mint a reklámba\"azok a régi jó dolgok\".

Válasz

Laskov 2010-08-30 22:44:00

Hát ez már elég régi hír (vagy fél éve), hogy csak AMD márkanév lesz, és ATI nem.

Válasz

gy1 2010-08-30 21:49:13

...válasz ProFv3.2 59. kommentre:
 
Az ATI mint név szűnik meg, nem a cég!

Válasz

LotsovPhun 2010-08-30 21:04:57

Megszűnt az ATI :D Fail! :D Csak vicceltem reeeelex xD

Válasz

Sesshomaru 2010-08-30 21:04:44

...válasz dzsedáj 4. kommentre:
 
:\'D ez a legjobb komment az összes közül

Válasz

Torvik95912 - Ezt MegVegyem??? 2010-08-30 20:59:01

Akkor a gépünkön se lesz ott az ATI matrica. Nem mintha az ASUS5750-hez adtak volna. Kár érte, de ha aminőség megmarad...

Válasz

ProFv3.2 2010-08-30 20:56:06

Ennyi volt Ati. byby..

Válasz

fecc87 2010-08-30 20:12:26

Ha csak egy márkára kell koncentrálni, akkor talán még több pénzük jut a fejlesztésre. Hajrá!

Válasz

gy1 2010-08-30 18:57:09

Sajnálom az ATI márkanevet, de megnyugtató, hogy ugyanazt a minőséget kapjuk, csak más névvel. Legalább a Radeon név megmarad

Válasz

axon91 - DreamTear 2010-08-30 18:40:04

Viszlát Ati [wave]

Válasz

Vanek_ur 2010-08-30 18:19:22

...válasz Wikingking 48. kommentre:
 
Csatlakozom, hiszen van, akinek a Felszabadulás tér még ma is \"felszabtér\", és nem Ferenciek tere...

Válasz

Vanek_ur 2010-08-30 18:15:46

...válasz Slim313 43. kommentre:
 
Tényleg régi. Mint írva is van, egy hete jelentek meg az első pletykák, és ma derültek ki a logók. Vagyis iszonyatosan régi a hír...

Válasz

KKroy - metalista 2010-08-30 18:15:01

...válasz kicsicaca 51. kommentre:
 
Én is ezen gondolkoztam. Pozitív irány, vagyis több? Jóeznekünk? :D

Válasz

KKroy - metalista 2010-08-30 18:13:14

Érdekes ötlet egy már bevezetett márkanevet így elhagyni. Persze ők biztosan jobban tudják mit csinálnak...

Válasz

kicsicaca 2010-08-30 17:47:00

...válasz Rics92 44. kommentre:
 
Mármint hogy +???

Válasz

Hofi 2010-08-30 17:45:39

Intel Radeon jobb lenne. Volt AMD-m, de többet sose. Nekem mindig is ATI marad.

Válasz

3err0r 2010-08-30 17:16:50

...válasz Wikingking 48. kommentre:
 
egyetértek. sőt, én még ati-nak hívom, nem is használom az AMD nevet mellé... így szoktuk meg, ahogy mondtad...

Válasz

Wikingking 2010-08-30 17:12:22

Nekem (és valószínűleg másoknak is) az AMD Ati marad még nagyon sokáig. Egyszerűen a kártya neve az, hogy ATI Radeon...így szoktuk meg. Majd a fiatalabbak könnyebben átállnak. Bár lehet, hogy tévedek, a Kinect-et is hamar megszoktuk, pedig sokáig Natal volt. Mondjuk nem egy évtizeden át, az tény.

Válasz

Mazeek1987 2010-08-30 17:10:10

Mindegy hogy hívják csak jó legyen

Válasz

NightmareJoe 2010-08-30 16:52:41

Jó tudni, kicsit furcsálom hogy egy év mulva már sehol se láthatok ATI logot.

Válasz

Garfield92 - By Garfield 2010-08-30 16:49:53

Hááááát, tény hogy ettől semmi nem változik, de attól még sajnálom, megszoktam, szeretem az ATi nevet, kár...

Válasz

Rics92 2010-08-30 16:17:06

...válasz kicsicaca 41. kommentre:
 
Ja, reméljük az árak is változni fognak, szépen pozitív irányba

Válasz

Slim313 2010-08-30 16:16:17

pitit régi hír, de ez van

Válasz

mZoleee 2010-08-30 16:09:00

nem losz problémosz

Válasz

kicsicaca 2010-08-30 16:06:11

Ez legyen a legnagyobb problémánk.

Válasz

Megaman 2010-08-30 15:06:30

elég fura lesz h nincs ati de így valóban az amd egy megagiga cég lesz legalábbis így külsőleg

Válasz

Rics92 2010-08-30 14:58:44

Majd megszokjuk

Válasz

RTomi21 - Gaming Site 2010-08-30 14:26:11

én az Intel-nVidia kombináliót kedvelem

Válasz

Szaby59 2010-08-30 14:24:18

...válasz xboy1024 36. kommentre:
 
Ráadásul ez a logo olyan semmit mondó, nem hiába hagyta meg anno az ATi márkát.

Válasz

xboy1024 2010-08-30 14:20:02

Nekem is hiányozni fog az ATi felirat, már úgy megszoktam

Válasz

CPU001 - Next(mini) Game 2010-08-30 13:50:46

...válasz Vanek_ur 23. kommentre:
 
Persze csak ha az nVIDIA-ról beszélünk akkor a játékos GPU-k jutnak először eszünkbe mivel ez volt valamikor a fő irány. Tisztában vagyok vele hogy a szerverGPU-i mint a Tesla is egyedül nekik vannak ilyen formán és ezért is lenne jövedelmező nekik egy OnLive féle rendszer kiépítése. Illetve a pro VGA-k is náluk valamivel jobbak de ez mind szép és jó csak ha egy IBM-hez hasonló cég szeretne lenni. Nem hinném hogy ez a céljuk.

Válasz

Phantom193 - Alterhome 2010-08-30 13:34:58

Kár... :/

Válasz

E-100 2010-08-30 13:27:29

Az lényegtelen, attól az ATI marad csak más neve lesz!

Válasz

slawter - Minden nap egy jó film 2010-08-30 13:25:23

Na, ezzel egy több éves korszak zárul le, de reméljük, ami jön utána, az még jobb lesz!

Válasz

hassan09 2010-08-30 13:21:42

Lehet, hogy így sok Attila nevű vásárló lesz csalódott.

Válasz

raz0r911 2010-08-30 13:17:33

Pedig az ATi volt a kedvenc márkám

Válasz

Lilbor 2010-08-30 13:14:34

Kicsit hiányozni fog a dobozokról az ATI felirat, de megkértek nélküle is! A feleslegessé vált dolgoknak amúgy is mennie kell elöb, vagy utóbb.

Válasz

ODiN1986 2010-08-30 13:11:49

Én is letagadnám az ATi nevet ^.^ R.I.P.-ATi

Válasz

rgtc - My Computer 2010-08-30 13:10:37

Így legalább nemlesz kettős neves, de sztem az Amd-Ati sem volt rossz.

Válasz

Matthew120 - Page Down 2010-08-30 12:51:29

Először azt hittem, hogy szétválnak, szerencsére nem. AMD Radeon HD 5870. Egész jó neve van.

Válasz

Szaby59 2010-08-30 12:36:15

...válasz CPU001 19. kommentre:
 
A felvásárlás nem azért volt mert értéktelen lenne, hanem mert mindkét fél jobban járt vele. Az AMD-nek akkoriban tényleg betett az ATi-ba fektetett pénz, meglátszik a CPU-kon is, de a HD4000-rel megtérült a befektetésük és jelenleg már ott vannak, hogy lassan több pénzük lesz GPU-ból mint CPU-ból. Mi az, hogy irodai munkára? Nézz teszteket az akkori időkből és meglátod, hogy nagyon is jók voltak az ATI-k és attól, hogy most az AMD név alatt futnak még ugyanazok az emberek vannak ott, mint az ATi-s időben.

Válasz

Uhu123 - Battlefield 3 Informátor 2010-08-30 12:31:33

...válasz Szaby59 18. kommentre:
 
Nekem anno 9800gt m volt. És elég jól bírta a megpróbáltatásokat. Szerintem az egyik legjobban sikerült kártya volt. Most nekem is Ati-m van és azzal is nagyon meg vagyok elégedve.

Válasz

Vanek_ur 2010-08-30 12:30:49

lenti0602 (#1): Szerintem nincs olyan sok elnevezés, ami a videokártyákat érintené, és ATI-s lenne. A Vision feltűnése (platformosítás) érthető, és az tényleg lecsökkenti az eddigi neveket; de az ATI elhagyását ezzel nem célszerű magyarázni. (Hiszen attól, hogy jön a Fusion a maga egyedülálló AMD nevével, attól még a diszkrét VGA piacon bőven elfért volna az ATI márkanév is - hasonlóan jár el az Intel a Pentium/Celeron kivezetéssel; vagyis nem egyik pillanatról a másikra dobják el a bejáratott nevet, hanem szépen fokozatosan vezetik ki). ------------------------(sajnos ilyen elválasztást kell alkalmazni, mert itt nem megy az Enter-es megoldás)--------------------------- CPU001 (#3 és #17 is): Szerintem viszont értékes márkanév volt az ATI (nem tudom, emlékszel-e a 9k-s korszakára, ami egybeesett az NVIDIA sikertelen FX-éjárával - akkor nagyon ment az ATI-nak). Az, hogy az X-es szériával nem jött be minden úgy, ahogy akarták, még nem jelenti azt, hogy teljesen értéktelenné vált volna (hiszen akkor az FX miatt az NVIDIA is értéktelen lehetett volna - és a most ugyanolyan cipőben járó AMD is értéktelen lenne). Azon kívül az NVIDIA-nál jól megy a szekér, csak sokan a diszkrét grafikus kártyák alapján ítélik meg őket - holott egy ideje már \'feladták\' a harcot ezen a porondon (pont a platformosodás miatt döntöttek így, hiszen nekik nincs lehetőségük ilyen platformmegoldásokat készíteni; a diszkrét megoldások meg nem fognak olyan bevételt hozni, ami miatt megérje). Ott egy ideje a Tegra és a nagyvállalati cél a fő szempont (nem véletlen, hogy a GTX 480 olyan lett, amilyen - bizonyos esetekben iszonyatosan erős, és rendkívül skálázható; míg bizonyos esetekben meg lassabb (ez utóbbi például a PC-s játékok világa)). Vagyis a PC-re kiadott VGA-i már csak mellékes dolognak számítanak; a fő bevételi forrás teljesen más. Azon kívül (ahogy #6-ban dandog is jelezte) az AMD nem fog kiszállni a CPU piacról, csak átalakulnak. Az Intel nyugodtan adja majd jó drágán a procijait (úgyis megveszik); az AMD meg ad olcsóbban középkategóriás Intel procis megoldásúhoz hasonló tudású procis megoldásokat.

Válasz

LASZLOBOY 2010-08-30 12:27:44

Hmmm. Érdekes változtatás, nekem bejön.

Válasz

TheJoker 2010-08-30 12:26:10

\\\"a HD 5000-es Radeonok tehát végleges eltűnésükig viselhetik \\\" Most vettem egy 5770-et,tehát nekem még legalább 2 évig ATI marad

Válasz

GaMeRkIsZi - Gyors Kritikák 2010-08-30 12:14:46

Egy ideig még biztos ATI-nak fogom hívni

Válasz

CPU001 - Next(mini) Game 2010-08-30 12:06:35

...válasz Szaby59 18. kommentre:
 
Igen körül belül ezért értéktelenedett el annyira hogy felvásárolják igaz?? Nekem régen Atim volt de elég is volt belőle. Irodai munkára esetleg. Ez a tipikus \"képet ad osz jóvan\". Az új AMD Radeonok már nyálcsorgatóak de előtte fail.

Válasz

Szaby59 2010-08-30 12:03:46

...válasz CPU001 3. kommentre:
 
Anno semmit se ért? nV a 8-as szériával lett egyeduralkodó, addig gyakorlatilag a 6600 és 7600-on kívül semmi sem tudott versenybe szállni az ATi-val, elég csak visszatekinteni a 9600/9800-ra. Az Xbox 360-nál se véletlenül cserélték le az nV-t ATi-ra, ami máig képes elfogadhatóan teljesíteni.

Válasz

CPU001 - Next(mini) Game 2010-08-30 11:31:48

...válasz dandog 6. kommentre:
 
Köszönöm a kimerítő választ. Igen ez valóban nagy fikció, de véleményem szerint a 2 cég mármint az AMD és az Intel egyre kevésbé hadakozik ugyan abban a szegmensben és az egyetlen \"konkurencia\" jelenleg kettejük közt az nVIDIA akinek mostanában nem megy valami jól a szekér. Ki tudja.

Válasz

Necreon - Tesztjeim - ARCHÍVUM, BIZTONSÁGI MENTÉSEK 2010-08-30 11:16:38

Kár érte, így véget ér egy legenda az \\\"ATi vs NVidia\\\" címszó alatt. szerk: az idézőjelek elé a komment elküldése után automatikusan odarakott a rendszer egy \\ jelet, nem az első eset, gondoltam szólok.

Válasz

BlueFoxx - My PC 2010-08-30 11:15:36

Nem is baj.

Válasz

Gyu - GyulovesAOR 2010-08-30 11:14:34

ATI az Array Technologies Incorporated rövidítése...

Válasz

Phyisikus - Rammstein und Phyis 2010-08-30 11:13:43

Várható és logikus lépés. Számítani lehetett erre a felvásárláskor,csak fokozatosan akarták, hogy a vásárolói réteg megszokja.

Válasz

norbi306 2010-08-30 11:10:29

Nem is tudom honnan jött az ati név, de valahogy az AMD Radeon jobban tetszik :P

Válasz

skoda120 2010-08-30 11:06:39

Pedig olyan jó volt az ATI név, na mindegy

Válasz

MrGman 2010-08-30 11:05:51

Egyszerűen megszokásból fogom ATInak hívni akkor is :D

Válasz

qpacman 2010-08-30 11:03:16

...válasz CPU001 3. kommentre:
 
Két cég, ami nem konkurencia egymásnak? Az nem jó, semmi esetben sem, mert így nincs verseny, amiben a versenytársénál alacsonyabb árat kell mondani.

Válasz

neptum - Hivatalos Magyar Brink Oldal 2010-08-30 11:02:06

felőlem bármi lehet a neve úgy is Atinak fogom hívni és ezzel szerintem nem leszek egyedül

Válasz

qpacman 2010-08-30 11:01:25

...válasz lenti0602 1. kommentre:
 
Hát még mi, mezei felhasználók.

Válasz

dandog 2010-08-30 10:59:58

...válasz CPU001 3. kommentre:
 
Szia,ez szerintem még túlzott feltételezés,hogy az AMD kivonulna a CPU piacról,miért tenné?Abban igazad van ,hogy nagy erőt fektetnek a Radeonokba,ez meg is látszik!VGA piacon nincs konkurencia(max az új 460-as) Egy valamivel nem értek egyet,mégpedig ,hogy ma már nem az AMD procik rendelkeznek a legjobb ár\\érték aránnyal,régen ez valóban így volt,de már jó ideje fordult a kocka,gondolj csak a nagyszerű core2duo szériára,veszel egy középkategóriás duocore-t és lazán a leggyorsabb darab fölé tuningolod léghűtéssel!Nekem is e8400-em van ami alapból 3 ghz,de egy zalaman hűtővel,gond nélkül megy 4ghz-en!És mennyit gyorsultMinden jót!

Válasz

mateos - Life Garden 2010-08-30 10:52:18

Ez most sziven ütött, de akkor legyen egy szebb AMD logó.

Válasz

dzsedáj 2010-08-30 10:50:09

Az Attilák végre fellélegezhetnek

Válasz

CPU001 - Next(mini) Game 2010-08-30 10:49:15

Nem ezt magyaráztam? A ma oly sikeres márka nem az Ati ami anno semmit sem ért és az nVIDIA kényelmesen egyeduralkodó volt. Hanem az AMD. És van még egy elképzelésem. Az AMD a processzor piacban nem annyira sikeres mint az Intel. Ez sajnálatos tény, én is AMD-t használok és szeretnék is használni mert az ár/teljesítmény aránya messze a világon a legjobb. A VGA piacon pedig egyenlőre a legeredményesebb. Tehát szerintem előbb utóbb az AMD teljesen csak a VGA piacra fog koncentrálni az nVIDIA pedig az Atihoz hasonlóan idővel elértéktelenedik (jelzem nvidiát használok és sosem bántam egy percig sem) és megveszi az Intel, így lesz 2 cégünk akik nem jelentenek egymásnak konkurenciát mert az intel marad a CPU-knál az AMD pedig a VGA-knál. Ezzel csak mi nem járunk jól, de szerintem nem alaptalan feltevés. Ti hogy látjátok?

Válasz

serious007 2010-08-30 10:47:01

AMD Radeon, hát, elég furcsán hangzik számomra:D

Válasz

lenti0602 - Tesztfront 2010-08-30 10:39:45

Ideje volt már, hogy kitaláljanak valamilyen névegyszerűsítést , mert lassan tényleg ők maguk sem tudnák észben tartani ezt a rengeteg elnevezést.

Válasz

Legfrissebb hozzászólások

Minden nappal egyre kisebb a Föld tömege
"Ez igaz, de szart se érünk mi így, ennyien. Hiába leszünk zöldek, a világ..."

2012-02-06 16:43:24

Minden nappal egyre kisebb a Föld tömege
"Az egy dolog, hogy ezért nem fog elfogyni, de igen is vigyáznunk kell rá,..."

2012-02-06 16:30:07

48 különleges mobilalkalmazás
"Hasznos kis progik.Ha fizetösek általában,csak Bank Kártyás,ill Pay_Pal modon..."

2012-02-06 08:55:19

Olcsón mesefilmek, ingyen Delta és...
"Elnézést!!magán vélemény!! Sokan már nem nézik szinte semennyit az alábbi..."

2012-02-06 08:48:44

3D-s filmnézés házilag
"Igen van a CYBER LINK oldaláról tudod letölteni a POWER DVD11ultra progit de..."

2012-02-05 15:46:32