A legmegbízhatóbb márkák? - Döntse el Ön!

Amerikai testvérlapunk nyomán mi is felmérést készítünk, hogy melyek a legmegbízhatóbb márkák az informatikai iparágban. A döntés az olvasók kezében van: töltsék ki az értékelést, és nyerjenek PC World és GameStar magazin előfizetést!

A pcworld.com átfogó felmérést készített olvasói körében, hogy kiderüljön: melyek a tengerentúlon a legmegbízhatóbb és legjobbra értékelt IT-márkák. 45 000 szavazat alapján mondhatni egészen reális képet sikerült alkotniuk a felhasználók, vásárlók tapasztalatairól.

 

A legmegbízhatóbb laptopmárkának - nem nagy meglepetésre - az Apple-t tartják, őt követi a Toshiba és az Acer. A legutolsó helyre szorult a HP - ebben nagy szerepe volt annak, hogy az értékelők a cég support tevékenységét katasztrofálisnak ítélték. Sajnos a gyártó a nyomtató kategóriában sem tudott javítani: a 9 szereplő közül itt is az utolsó helyre szorult, míg a képzeletbeli dobogót a Canon, Brother, Epson trió foglalta el. A Canon teljesítménye egyébként figyelemre méltó: a digitális kamerák közt is a legmegbízhatóbb helyet szerezte meg.

 

Szavazás How-to röviden - Az 1 a legrosszabb, a 3 pedig a teljesen pozitív tapasztalatot jelöli, a 2 pedig a semleges tapasztalatot jelzi.

- Nincsen minimálisan kötelezően kitöltendő mező, elég csak akár egy márkát egy kategóriában értékelnie, ha csak azzal kapcsolatban van tapasztalata.

- A kitöltők közt 3 db féléves PC World magazin és 3 db féléves GameStar magazin előfizetést sorsolunk ki!

Természetesen az amerikai piac számos elemében különbözik a hazaitól, ezért itt az idő, hogy az IT -cégek teljesítményéről mi, magyarok is véleményt nyilvánítsunk. Töltse ki értékelő ívünket, amelyben kategóriákra és gyártókra bontva adhatja le tapasztalatai alapján a véleményét. Értékeléseiket 2010. február 22-ig várjuk.

 

Az értékelés során az adott márka termékeivel kapcsolatos tapasztalatait pontozza 1-től 3-ig terjedő skálán, ahol az 1 a legrosszabb, a 3 pedig a teljesen pozitív tapasztalatot jelöli. A "kicsomagolás után" pont a termék megvásárlása után tapasztalt hibákra, élményekre vonatkozik, a garancia időn belüli és kívüli hibáknál pedig azok gyakorisága, komolyságának értékelése a cél. A mobiltelefonoknál külön értékelendő a szoftveres és hardveres hiba. Nincsen minimálisan kötelezően kitöltendő mező, elég csak akár egy márkát egy kategóriában értékelnie, ha csak azzal kapcsolatban van tapasztalata.

 

A pcworld.com eredeti, teljes terjedelmű cikke itt olvasható.

Mit tegyünk, ha tönkre megy a tapipad?

Notebookon a tapipad kulcsfontosságú, de mit tegyünk, ha nem működik? Segítünk megjavítani.

Október legjobb videokártyái

Ajánlónkban áttekintjük a legfontosabb árkategóriák legjobb vételeit.

comments powered by Disqus

Kiadó: Project029 Media and Communications Kft. - Impresszum - Hirdetési ajánlatunk - Adatvédelmi elveink - E3

Ügynökségi értékesítési képviselet: Adaptive Media