Hirdetés

A magyarok többsége még mindig a tévét bámulja

|

Egy nemzetközi felmérés szerint csupán 11 százalékunk választja az online adásokat.

Hirdetés

Annak ellenére, hogy világszerte egyre több internetképes eszközt – okostelefont, tabletet, PC-t, okostévét, set-top boxot stb. – adnak el, a népesség túlnyomó többsége még mindig a „hagyományos televíziózást”, vagyis a földi sugárzású és kábelszolcsatornák műsorát preferálja az online szolgáltatókéi helyett – állapította meg múlt héten kiadott tanulmányában a TNS. A tanácsadócég 50 ország több mint 55 ezer tévénézőjének bevonásával készítette el az elemzés alapjául szolgáló internetes felmérést.

Hirdetés

Adataik szerint a legtöbb online videó-fogyasztó (a lakosság mintegy 44 százaléka) az oroszok közül kerül ki. Nem csoda, hiszen az országban 66 millió internetfelhasználó van, az on-demand tartalmak piaca pedig több mint 50 millió dolláros bevételt termel.

A lista utolsó helyén álló Indonéziában már más a helyzet. A felmérés szerint a délkelet-ázsiai ország lakosai görcsösen ragaszkodnak a megszokott csatornáikhoz, 10-ből 9-en továbbra is ezeket nézik.

Magyarországon a lakosság 90 százaléka tévézik, de csak 11 százaléka fogyaszt internetes videótartalmakat. Ezzel a a sereghajtók közé tartozunk, szomszédaink közül például Csehországban és Szlovákiában (18-18 százalék) is többen nézik az online csatornákat.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.