Hirdetés

Apple: 2016 legértékesebb márkája

|

Az Interbrand szerint idén az Apple a világ legértékesebb márkája - második a Google.

Hirdetés

Sokan gondolják azt az Apple-lel kapcsolatban, hogy a cég már csak árnyéka önmagának, képtelen az igazi újításokra, illetve, hogy Steve Jobs nélkül már nincs benne erő. A céggel kapcsolatos visszajelzések, az iPhone 7 iránti kereslet és az Interbrand legújabb elemzése alapján azonban ezekből semmi sem igaz. 

Hirdetés

Az Interbrand 2016-ban is az Apple-t ítélte a világ legértékesebb márkájának. A márka értéke a szakértők szerint tavalyhoz képest 5 százalékkal nőtt. Ez az érték plusz 11 százalék volt a Google esetében, amelyiket a második helyre sorolta az Interbrand. 

A harmadik helyet a Coca-Cola, a negyediket a Microsoft kapta. Ezeket a Toyota, az IBM, a Samsung, az Amazon, a Mercedes-Benz és a GE követik. 

Az Interbrand a cégek termékeinek és szolgáltatásainak a pénzügyi teljesítményét, a prémium jellegét és a felhasználókat vonzó erejét is figyelembe veszi. 

Érdekesség, hogy a leggyorsabban fejlődő cégek között található a Facebook (48 százalékos növekedéssel), az Amazon, a Lego és a Nissan. 

    Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

    Hirdetés

    Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

    Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.