Hirdetés

Exkluzív zenékkel újítana az iTunes

|

Csak az iTunes áruházában kapható zenékkel kelne versenyre a Spotify-jal az Apple.

Hirdetés

Robert Kondrk, az iTunes feje állítólag már januárban több lemezkiadó vezetőjével találkozott azért, hogy rávegye őket arra, hogy az Apple zeneáruházába exkluzív anyagokat juttassanak el. Olyat szeretnének, mint amilyen Beyoncé albuma is volt decemberben. Ezzel a Spotify, a Pandora és a YouTube ellen indulnának harcba, kompenzálva az egyébként lassuló eladásaikat. 

Hirdetés

2013-ban a streamszolgáltatók miatt a digitális zeneeladások 1,34 milliárdos darabszámról 1,24 milliárdosra csökkentek. Ennek ellenére van esély felpörgetni az üzletet, ugyanis az Apple-nél exkluzív módon beszerezhető tavalyi Beyoncé-albumot mindössze egy hét alatt egymillióan vitték el. 

Ezt a sikert meglovagolva szeretné az Apple rávenni a lemezkiadókat, hogy exkluzív albumokat adjanak ki az iTunes áruházába. Az sem zavarná állítólag a cupertinói céget, ha máshol is kaphatóak lennének az albumok, csak ne kerüljenek fel a streamelős oldalakra. 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.