Hirdetés

Jöhetnek a reklámok a Samsung okostévék menüjébe

|

Az USA után az európai piacokon is bevezetheti a hirdetéseket a gyártó.

Hirdetés

A Samsung alaposan felbőszítette tavaly júniusban az újabb okostévéit megvásárolt egyesült államokbeli fogyasztókat, ugyanis az egyik pillanatról a másikra hirdetéseket kezdett megjeleníteni a készülékek főmenüjében. A hírek szerint ez csak a kezdet volt, a The Wall Street Journal információi szerint a valamikor a nyár során az európai piacokon eladott eszközei is nekiállhatnak reklámokat mutogatni.


Hirdetés


A részletek egyelőre nem tisztázottak, a Samsung nem kívánta kommentálni a pletykát. Érdemes megemlíteni, hogy az alkalmazások csempéi mellett megjelenő hirdetések gyorsan és egyszerűen kikapcsolhatóak, már ha sikerül rájönni a módjára, nincs egyértelmű "reklámok kikapcsolása" gomb a menüben.



A hirdetések megjelenítése elsőre megbotránkoztatónak tűnhet, ám az igazsághoz hozzátartozik, hogy egyrészt csökkenőfélben vannak a tévéeladások, másrészt pedig a Samsung olyan 3-5 százalékos haszonkulccsal értékesíti a televízióit. Az idei első negyedévben 48,3 millió tévét adott el a Samsung, amely a tavalyi utolsó negyedévhez képest 20,9 százalékos, míg az egy évvel ezelőtti azonos időszakhoz képest 6,3 százalékos csökkenést jelent. Ettől függetlenül persze nem kell örülni a kompenzációs kezdeményezésnek, de szerencsére tolerálni sem muszáj.


(Forrás: Engadget | Nyitókép: Samsung)

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.