Kevesen fizetnek a reklámmentes Youtube-ért

|

A nyár végéig 1,5 millió előfizetőt tudott összeszedni a Youtube Red.

Hirdetés

Körülbelül egy évvel ezelőtt elérhetővé vált a világ legnagyobb videomegosztó szolgáltatásának előfizetéses verziója. A Youtube Red jelenleg csak az Egyesült Államokban, Mexikóban, Ausztráliában és Új-Zélandon érhető el, havi 9,99 dollárért cserébe reklámmentességet, offline videomegtekintést, exkluzív videós tartalmakat, továbbá Play Zene előfizetést kínál.


Hirdetés
Hirdetés


A The Verge forrásai szerint egyelőre nem nevezhető bombasztikus sikernek a szolgáltatás, ugyanis a nyár végéig csak 1,5 millió előfizetőt tudott bevonzani, bár a kérdéses időpontban volt mellettük 1 millió próbaidőszakot aktivált felhasználó is. Ugyan a Youtube Red csak a következő hetekben fogja ünnepelni az első születésnapját, azonban ezek a számok kissé haloványnak tűnnek annak fényében, hogy a Google egyrészt aktívan reklámozza a szolgáltatást, másrészt pedig valóban figyelemre méltó értéket kínál az előfizetési díjért cserébe.



A Google nem kívánta kommentálni a kiszivárgott számokat, azonban a vállalat szóvivője szerint egyelőre nagyon meg vannak elégedve a Youtube Red növekedésével. "[…] Komoly felhasználói elkötelezettséget tapasztalunk abban a négy országban, amelyekben már elérhető a szolgáltatás, éppen ezért is döntöttünk úgy, hogy 2017-ben nagyobb összeget fektetünk az eredeti sorozatok és filmek gyártására, továbbá a Youtube Music reklámozásába" - magyarázta a Google szóvivője. A Youtube Red jelenleg 20 exkluzív sorozatot és filmet kínál, négy sorozatból pedig már be is rendelték a következő évadokat.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.