Hirdetés

Még a PornHub is megérezte a Fallout 4 rajtját

|

Az első nap 12 millió kópia fogyott a Bethesda nyílt világú akció-szerepjátékából.

Hirdetés

A héten elérhetővé vált az idei év talán legjobban várt játékának titulálható Fallout 4. A sikerszéria legújabb tagját csak néhány hónapja jelentette be a Bethesda, azonban nem is volt szükség hosszas reklámkampányra, a széles rajongói tábor önmagában megoldotta a marketingtevékenység oroszlánrészét.

Hirdetés


A Fallout 4 elérhetővé válása kihatott a világgazdaságra: az első napon 12 millió kópia fogyott, összesen 750 millió dollár, azaz olyan 217 milliárd forint értékben. Ebben minden bizonnyal benne vannak az előrendelések is, bár ez végső soron nem sokat számít. A Bethesda korábbi legnagyobb dobása az The Elder Scrolls V: Skyrim volt, amelyből 7 millió fogyott az első két napon, eddig összesen 20 millió kópiát vettek belőle a gamerek.


Az önreklámozás tálcán kínálkozó lehetőségét megragadva a PornHub bejelentette, hogy a Fallout 4 kiadásának napján szokatlan forgalmi mintát generáltak a gamerként azonosított felhasználóik. A kora hajnali órákban az átlaghoz képest szokatlanul sokan böngészték az oldalaikat, majd reggel 4-től kezdődően délután 3-ig durván visszaesett a számuk. Utána délután 5-től este 10-ig megint eltűnt a gamer közönség egy jókora része, de este 11-től tömegesen visszatértek.


(Forrás: CNET, Polygon)

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.