Hirdetés

Az Acer mentőöve Európában: megduplázott marketing-költségvetés

|

A netbookok korszakának a végével az Acer is nagy veszteségeket szenvedett, legalábbis Európában.

Hirdetés

Az Acer körülbelül két évvel ezelőtt nagyon boldog időket élhetett, ugyanis a netbookok és a belépőkategóriás notebookok piacára lecsapva igen népszerű márka volt Európában. A netbookok korszakának a végével - és a tabletek, okostelefonok előretörésével - azonban az Acer is komoly veszteségeket könyvelhetett el az eladásait tekintve.

 

A gyártó az elhúzódó nehézségeit most új módszerekkel szeretné megoldani az európai piacon. Ennek részeként több felsőkategóriás terméket is be akar vetni, ezek egyike lesz az 1000 dolláros S5-ös ultrabook.

 

Az Acer másik lépése az, hogy megduplázza a marketing-költségvetést a régióban, tehát a jövőben kétszer annyit költenek majd arra, hogy modernebb reklámkampánnyal ismét a felhasználók kedvelt márkájává tegyék magukat. Ebben a londoni, nagy múltra visszatekintő Mother vállalat lesz a partnerük. A Mother több sikeres kampányt készített például a Coca-Cola vagy az Ikea számára a múltban.

 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.