Hirdetés

Az Acer nem vár csodát az ultrabookoktól



|

Az ultrabookok ismertsége inkább az erős reklámhadjáratnak tulajdonítható, mintsem a népszerűségnek.

Hirdetés

Az Intel már hosszú ideje kampányol az ultrabookok mellett, azonban azok ismertsége inkább az erős reklámhadjáratnak köszönhető, mintsem a népszerűségnek. Bár a santa clarai vállalat még az idén szeretné megoldani a legégetőbb problémát, a gépek magas árainak csökkentését; egyedül nem képes egy egész piac sorsát irányítani.

 

Ez egyben azt is jelenti, hogy az Intelnek szüksége van a gyártók segítségére - azonban az Acer nem osztja ezt a pozitív véleményt, és a 2012-es notebookeladásainak ultrabookokra vetített arányát 25-30 százalékról 12-20 százalékra csökkentette. A gyártó szerint még ha mutatkozik is komoly érdeklődés a kategória iránt, arra akár fél évvel is többet kell várni a tervezettnél.

 

Bár az Intel igyekszik az árakat csökkenteni, a gyártók egyelőre nem mutattak hasonló szándékot. Az előállítási költségek és egyedi alkatrészek árai szintén nem segítenek az ultrabookokon. Összességében az Acer visszafogottabb várakozásai is túlzónak tűnhetnek: bár az új kategóriának a tabletek miatt hanyatló notebookpiac hamvaiból kellene nagy riválisként újjászületnie, az is elmondható, hogy a tabletek miatti félelem is túlzó.

 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.