Hirdetés

Az Apple Watch még életben tartja az okosóra-piacot

|

A szektor élén maradt az almás okosóra, azonban az effajta termékek iránt alaposan megcsappant a kereslet.

Hirdetés

A jelek szerint nem lesz akkora sláger az okosórákból, mint azt sok gyártó remélte: az idei harmadik negyedévben éves összehasonlításban 51,6 százalékkal kevesebbet tudtak eladni, vagyis alaposan megcsappant a kereslet az effajta eszközök iránt. 

Hirdetés

Az IDC piacelemző cég szerint a harmadik negyedévben a 2,7 milliós mezőnyben az Apple Watch volt a legnépszerűbb, amely bár eladásokban 71,6 százalékos csökkenést tapasztalt, a 41,3 százalékos piaci részesedésével még mindig a hátán viszi a piacot. Tavaly a részesedése mindenesetre még 70,2 százalék volt. 

Hirdetés

A második legnépszerűbb gyártó lett a Garmin, a harmadik a Samsung. Ezek a cégek 600 000 és 400 000 okosórát tudtak eladni egy negyedév alatt. A Garmin teljesítménye nagyot ugrott, 324 százalékot erősített.

A Lenovo és a Pebble nagyjából 100 000 okosórát tudtak eladni (ez szintén nagy visszaesést jelent), ami 3,4 és 3,2 százalékos piaci részesedésre volt elég. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.