Hirdetés

Az ATI megmagyarázza új garanciális feltételeit



|

Hirdetés

A vállalat most megmagyarázta, miért döntött így.

A cég megvizsgálta a statisztikákat és megállapították, hogy az elmúlt években a visszavitt hibás kártyák 90%-át a vásárlás napjától számított hatvan napon belül cseréltették ki. Ebből pedig az következik, hogy a számok szerint a vásárlók kevesebb, mint 10%-át érinti kellemetlenül a változtatás. Ha viszont túl hosszú ideig vállalja a garanciát az ATI, az csak felesleges költségeket jelent, hiszen a kártyák értéke napról napra csökken, annyi idő alatt számtalan új generációt dobnak piacra, az alkatrészek biztosítása is teljesen felesleges.

A másik ok pedig az volt, hogy az ATI egyszerűen ki akart hátrálni a garanciális harcokból és inkább a technológiai fejlesztésre helyezné a hangsúlyt. A cég több partnere is a garanciális feltételeivel verseng. Mostanra egyre nagyobb divattá válik az élettartam garancia alkalmazása. Teljesen mindegy hát, hogy az ATI milyen állást foglal a kérdésben, ha a partnerei ilyen feltételekkel csalogatják a vásárlókat.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.