Hirdetés

Az okosórák legyőzték a svájci órákat

|

2015 utolsó negyedéve fordulópontot jelentett.

Hirdetés

A Strategy Analytics statisztikái alapján 2015 utolsó negyedévében már több okosórát szállítottak le, mint amennyi svájci órát. Az érdem nagyrészt az Apple Watch-é.

Hirdetés

A svájci óragyártók hosszú ideig nem foglalkoztak az okosórákkal, és azt remélték, ha figyelmen kívül hagyják, magától összeomlik a fenyegetést jelentő szektor. Az elemzők szerint éppen ezért csak nagyon lassan reagáltak. 

A svájci órák eladásai az említett negyedévben 5 százalékkal estek vissza éves szinten, az okosóráké viszont 316 százalékkal emelkedett. 

Hirdetés

Néhány gyártó végül beadta a derekát, és beállt a sorba: a Tag Heuer például már 1 százalékos piaci részesedéssel bír. Az Apple-é 63, a Samsungé 16 százalék. 

A szektor a növekedést és a figyelmet a Strategy Analytics és a Gartner szerint is az Apple Watch-nak köszönheti. A tavalyi 30 millió után idén 50 milliós eladásra számítanak. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.