Hirdetés

Falnak ment az Apple Watch

|

Csökkentek az okosórák eladásai, amiről gyakorlatilag az Apple Watch iránti kereslet visszaesése tehet.

Hirdetés

Az első nagy hullámához érkezett az okosórák piaca, miután az elmúlt negyedévben világszinten 3,5 millió fogyott ezekből - ez 32 százalékos visszaesést jelent, ami ráadásul az első mínusz a kategória történetében. 

Hirdetés

Az okosórákat tekintve az elemzők nem nézik a többi viselhető eszközt, vagyis a Fitbit eleve nem szerepel a statisztikákban. Az okosórák piacán az Apple az abszolút úr, és a mostani visszaesés gyakorlatilag teljes egészében az almás vállalatnak köszönhető. 

Az Apple piaci részesedése 72 százalékról 47 százalékra zuhant, mivel ezúttal csak 1,6 millió okosórát tudott eladni. A watchOS 2.0 érkezése talán visszaállíthatja az Apple Watch-ot a növekedés irányába. 

Hirdetés

A Samsung 7-ről 16 százalékra emelte a piaci részesedését, mivel 200 000-rel több eszközt tudott eladni, mint tavaly. A siker a Gear S2-nek köszönhető. 

3-ról 9 százalékra emelte a részesedését a Lenovo, hála a Motorola márkának. Az LG 4-ről 8 százalékra javított, a Garmin 2-ről 4-re. 

Bár az okosórák piaca még gyerekcipőben jár, az ilyen korai visszaesés jól jelzi, hogy a viselhető eszközök iránt nincs akkora lelkesedés, mint más készülékekért, például az okostelefonokért. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.