Hirdetés

Feladta a Jawbone

|

Nem foglalkozik többé viselhető eszközökkel a cég, kizárólag klinikai termékekkel és szolgáltatásokkal folytatja.

Hirdetés

A Jawbone az elmúlt években főként fitneszes karkötőkkel foglalkozott - most azonban úgy döntött, hogy végleg kilép a viselhető eszközök fogyasztói piacáról. 

Hirdetés

A jövőben klinikai termékekkel és szolgáltatásokkal foglalkozik a vállalat, közvetlen értékesíti stratégia mellett. Ezzel párhuzamosan befektetőt is keres, mivel a veszteséges működésre a viselhető eszközök piacán majdnem egy milliárd dollárt költött el. 

Az UP fitneszes karkötők gyártásának a vége egyébként már jelezte ezt a lépést, ráadásul később leértékelve adtak túl a meglévő készleteken, bezártak négy támogatói központot, majd a cég termékigazgatója és pénzügyi igazgatója is távozott. 

Hirdetés

A Jawbone úgy gondolja, hogy a fogyasztói piacon alkalmazott stratégia az alacsony haszonkulccsal, az éves frissítésekkel és nagy kockázattal zsákbamacska, azonban más területeken könnyebben kereshet pénzt: az egészségügy óriási hasznot hoz majd, még ha a fix költségek magasabbak is. 

Természetesen felvetődik a kérdés, hogy a következő években hasonló útra lép-e a Fitbit és az Apple is. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.