Hirdetés

Ha viselhető eszköz, akkor Fitbit

|

Az IDC adatai szerint az Apple erősen visszaesett a viselhető eszközök piacán, azonban a Fitbit továbbra is népszerű.

Hirdetés

Az IDC legutóbbi elemzése a viselhető eszközök piacát érintette, és 2016 második negyedévét vizsgálta. A statisztikák alapján nőtt a kategória, de az okos viselhető eszközök iránti kereslet megcsappant. 

Hirdetés

22,5 millió viselhető eszközt szállítottak le a második negyedévben, ami éves szinten 26,1 százalékos emelkedés. 

A kategórián belül élesen elkülönülnek az egyszerű viselhető eszközök (fitneszes karkötők és hasonlók) és az okosabb társaik, amelyek harmadik féltől származó alkalmazásokat is kínálnak (Apple Watch és Android Wear-alapú, valamint egyéb okosórák). 

Hirdetés

Az előbbi szektor éves szinten 48,8 százalékkal fejlődött, az utóbbi 27,2 százalékot zsugorodott. Az elemzők szerint az egyszerű karkötőket a funkcióikért vásárolják, az utóbbi készülékeket viszont nem tudják hová tenni az emberek. 

Az IDC szerint az Apple volt az egyetlen, amely visszaesést tapasztalt éves összehasonlításban. Az almás cég 56,7 százalékos mínuszával éles ellentétben van a Fitbit 28,7 százalékos előrelépése. 

Így a teljes piac 25,4 százalékával továbbra is a Fitbit a legnépszerűbb, az Apple-t a Xiaomi is megelőzi jelenleg. Az almás cég tavalyi 20,3 százalékából most csak 7 százalék van meg. A legfőbb problémát az jelentette az Apple-nek, hogy egy évig nem frissült az Apple Watch. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.