Hirdetés

Intel reklámhadjárat az ultrabookokért

|

A santa clarai vállalat mindent megtesz, hogy új korszakot indítson.

Hirdetés

Az Intel ultrabookokba vetett hitéről már viszonylag régóta hallunk, a santa clarai vállalat most azonban a következő lépcsőfokra lépett azért, hogy egy új korszakot indíthasson a szupervékony notebookokkal. Az Intel olyan nagyszabású reklámokkal igyekszik felhívni a figyelmet, amelyek nem hardverekre koncentrálnak, hanem filmszerűek és személyre szabottak.

 

A több száz millió dollárból készülő reklámfilmeket Spanyolországban és Kínában forgatták. Az első a Desperado című film mintájára készült, a XIX. században játszódik a vadnyugaton, ahol a nagy, régi laptok mellett feltűnik egy új hős az ultrabookjával. A második a Tigris és Sárkány, illetve a Repülő tőrök klánja című filmekből merített ihletet, míg a harmadikban a középkori Angliában menti meg a király előtt a helyzetet egy hölgy a misztikus ultrabookkal.

Hirdetés

 

Az európai kampány interaktív online hirdetéseken keresztül is zajlik majd. Az Intel komolyan hisz benne, hogy az ultrabookokkal új korszakot indíthat, feledtetve a tableteket, ugyanis Kevin Sellers, a cég alelnöke és marketingigazgatója úgy nyilatkozott; a reklámok azt éreztetik, hogy az informatika új érájában az ultrabookok mellett minden más ősi történelemnek érződik.

 

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.