Hirdetés

Jól fogynak a Fitbit fitneszes karkötői

|

A Force bukása ellenére meglehetősen jól megy a Fitbitnek.

Hirdetés

Az NPD Group elemzése szerint a fitneszes karkötők piacán a Fitbit még annak ellenére is egyre jobban tud teljesíteni, hogy februárban kénytelen volt visszahívni a Force termékét. Tavaly október táján, amikor a Force eredetileg megjelent, a teljes piac 64 százalékát mondhatta a magáénak a Fitbit. 

Hirdetés

A bőrirritációt okozó Force forgalmazásának beszüntetése, majd visszahívása utáni március és április hónapokban a Fitbit piaci részesedése már 67 százalékra nőtt, ami azt mutatja, hogy a Force bukása egyáltalán nem vetette vissza a Fitbitet. 

A piac többi szereplője közül 2013-ban körülbelül 19 százalék jutott a Jawbone-nak, illetve 10 százalék a Nike immáron jelentős mértékben leépítésre váró FuelBandjének. A Fitbit állítólag a kínálata miatt még jól is jött ki a történtekből, köszönhetően a 100 dolláros Flexnek és 100, valamint a 60 dolláros One és Zip csíptethető eszközöknek. 

A kategória mostanában egyre nagyobb figyelmet kap, és sokak szerint az Apple iWatch okosórája is ilyen téren mutatna nagy újdonságokat. 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.