Hirdetés

Kevesebb táblagéppel is uralja a piacot az Apple

|

Kevesebb iPadet adott el az Apple, de nőtt a piaci részesedése a zsugorodó tabletpiacon.

Hirdetés

Az IDC legutóbbi jelentése alapján továbbra is az Apple az úr a táblagépek piacán, még annak ellenére is, hogy a legutóbbi negyedévben csökkentek az eladásai. 

Az Apple a harmadik pénzügyi negyedévében kevesebb mint 10 millió iPadet tudott eladni, ami visszaesés (9,2 százalékos) a tavaly ilyenkor elért 11 milliós darabszámhoz mérten. A cég azonban ennek ellenére tudta növelni a piaci részesedését, illetve az átlagos eladási árát is - a Samsung pedig még nagyobb visszaesést (24,5 százalék) könyvelt el. 

A tabletpiac éves szinten 12,3 százalékot rontott. Az Android a szektor 65, az iOS a 26 százalékát tette ki. 

Hirdetés

A piacon a harmadik hely a Lenovoé, amely 3,1 százalékot javítva a szektor 6,6 százalékát birtokolja. A Huawei 5,6 százalékot, azonban érdemes megjegyezni, hogy 71 százalékkal tudta növelni az eladásait egy év alatt. 

Az Apple szerint ugyan csökkentek az iPad-eladások, mégis kiváló negyedév van az almás táblák mögött, hiszen az átlagos vételár 419 dollárra emelkedésével az árbevétel 7 százalékot emelkedett az eszközök után. 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.