Hirdetés

Lehet, hogy mégis hatalmasat tarolt az Apple Watch

|

A 1010Data szerint pénzügyileg az okosórák abszolút királya az Apple Watch.

Hirdetés

Az Apple a mai napig nem adott közre eladási adatokat az okosórájával kapcsolatban, ami már április 24. óta a piacon van. Összesen annyit tudni, hogy az Apple Watch első kilenc hete jobban sikerült, mint az iPad első kilenc hete. 

Hirdetés

A 1010Data azonban anonim módon sok ember online vásárlásait követi, és némileg rávilágított arra, hogyan teljesít az Apple órája. 

A becslések szerint a viselhető kütyük teljes árbevételéből 42 százalékot tesz zsebre az Apple, 31 százalékot pedig a Fitbit. A Motorola, Garmin, Jawbone, Polar, Pebble és Samsung összesen 15 százalékot. Furcsa módon az eladásokat tekintve 35 százalékkal a Fitbit vezet, az Apple második helye csak 11 százalékot jelent. 

Az okosórák kategóriájában a számadatok egészen megdöbbentőek: az árbevételek 88 százaléka került az Apple zsebébe, természetesen a magas vételár miatt. A legjobban a 400 dolláros modellt keresik. 

A fitneszes karkötők piacán már a Fitbit vezet, 2015-ben a bevételek 62 százaléka került hozzájuk. 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.