Hirdetés

A tapizásban hisznek a gyártók

|

Az Acer két éven belül a legtöbb eszközét érintőképernyővel dobná piacra.

Hirdetés

Az Acer a következő két év során nagyon bele szeretne erősíteni az érintőképernyők használatába: a Reuters értesülései szerint a gyártó addigra az eszközeinek a 80 százalékába érintésérzékeny panelt akar szerelni. 

A jelenleg is gyenge eladások miatt szenvedő gyártó a Computexen is ezt a filozófiát követi, és új tabletekkel, érintős notebookokkal akarja felfrissíteni az egyre csak magába roskadó PC-s piacot. A gyártó elnöke, J.T. Wang szerint az effajta noteszgépek az összes notebook 35 százalékát adják majd az év végére, ami az eladásokat illeti. Tabletből idén 5 - 10 milliót adna el az Acer. 

Az IHS elemzői szerint egyébként az érintős notebookok aránya a kategóriában 25 százalék lesz 2016-ra, amikor is 78 millió ilyen gépet veszünk, az idei 24 és a tavalyi 4,6 millió helyett. Az Acer egyébként a PC-s piac pusztulását jósolja, de a notebookokban és a tabletekben még bízik, sőt, növekedést remél tőlük. 

 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.