Hirdetés

Spotify-támogatással újít az Adidas fitneszes órája



|

A Spotify offline lejátszási funkciójával tennék érdekessé a MiCoach Smart Runt.

Hirdetés

Az okosórák és a fitneszes karkötők egyre kiélezettebb harcában minden gyártónak kell valami extra, amivel okot ad a felhasználóknak arra, hogy inkább a ő terméküket válasszák. Az Adidas a MiCoach Smart Run órája esetében a Spotify szolgáltatásával próbálkozna. 

Hirdetés

Az Engadget úgy tudja, hogy valamikor karácsony táján válhat elérhetővé a viselhető eszközön a Spotify offline lejátszási funkciója. A két cég korábban is dolgozott már együtt, többek között olyan lejátszási listák és futási útvonalak megalkotásán, amelyek passzolnak egy-egy futási távolsághoz és intenzitáshoz. 

A mostani újítás valószínűleg csak a Spotify előfizetői számára lesz hozzáférhető, de mindenképp hasznos frissítés lehet az Adidastól. 

Érdekesség, hogy miközben az ágazat egyre zsúfoltabb, a Nike hivatalosan is kihátrált a saját hardvere és így a FuelBand mögül. A jövőben már csak a szoftveres oldalra koncentrálnak, a többit a jól értesültek szerint meghagyják az Apple-nek (és vélhetően az iWatchnak). 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.