Hirdetés

Válaszolt az Apple a MacBook Pro gondjaira

|

A Consumer Reports nyomására már az Apple is szeretne a végére járni az üzemidővel kapcsolatos problémáknak.

Egy ideje már panaszkodnak az új MacBook Pro laptopok tulajdonosai, hogy a beígért 10 órás üzemidő helyett jó, ha 3 óra összejön. Az Apple eddig érdemi megoldást nem adott a problémára, sőt, válasszal sem igazán szolgált a helyzetre. 

Hirdetés

Miután a Consumer Reports akkugondok miatt nem tudta ajánlani a notebookot, az Apple úgy döntött, ideje cselekedni: a globális marketingért felelős alelnök a Twitteren árulta el, hogy együtt dolgoznak a Consumer Reportsszal annak érdekében, hogy rájöjjenek mi történt - az Apple kimerítő tesztjei ugyanis teljesen mást mutatnak. 

A magazin eredményei nagyon rosszkor jöttek az Apple számára, amelyet az év vége felé eleve egyre többet kritizáltak amiatt, hogy elvesztette azt az utat és fókuszt, amit Steve Jobs irányítása alatt megtalált. 

A márka rajongói ennek ellenére megkérdőjelezték a Consumer Reports tesztmódszerét, állítólag a magazin a naplófájlokat sem adta még át az Apple-nek. 

A Consumer Reports az eredeti beszámolója közzétételekor hangsúlyozta, hogy újragondolná az eredményeket, ha az Apple szoftveresen javítaná a hibákat. 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.