Hirdetés

405 millió dollárt költ a Microsoft a Windows 8.1 reklámjára

|

Ez jóval magasabb összeg lesz, mint amennyit a Windows 8 népszerűsítésére szántak.

Hirdetés

A Microsoft mindenféle reklámmal és kampánnyal igyekezett hatalmas sikert kovácsolni a Windows 8-ból, de mostanra gyakorlatilag kétség nélkül mondhatjuk, hogy elbukott, hiszen nem lett világszenzáció az egyébként kiváló rendszer. A Windows 8.1 esetben kicsit több pénzt igyekeznek majd elszórni

Míg a Windows 8 marketingjére 241 millió dollár jutott, addig a Windows 8.1-re összesen 405 milliót szánnak. Ebből 131 millió dollárt különféle akciók keretében osztanának szét, míg 274 millió kifejezetten a marketingre és az ezzel kapcsolatos működési költségekre jutna. 

A redmondi cég mindezen felül azzal is igyekszik visszatalálni a szektor élére, hogy mostantól más stratégiát alkalmaz, és odafigyel arra, milyen hardvert, szoftvert és szolgáltatást szeretnének a felhasználói. Ennek jegyében jött vissza a Start gomb is a Windows 8.1-be, bár valljuk be, nem egészen olyan formában, ahogy azt sokan szerették volna. 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.