Hirdetés

A Google több pénzt kap a hirdetésekből, mint az egész nyomtatott média

|

Amerikában 6 hónap alatt 10,9 milliárd dollárt szerzett a Google.

Hirdetés

A német Statista adatai szerint az Amerikai Egyesült Államok összes nyomtatott médiakiadványa együtt sem tudott annyi bevételt szerezni hirdetésekből, mint amennyit a Google egyedül. A keresőóriás mindössze az idei év első 6 hónapja alatt 10,9 milliárd dolláros bevételre tett szert, szemben az amerikai nyomtatott médiaipar összesített 10,5 milliárdjával.

 

A cég ugyanakkor hozzátette, az összehasonlítás nem fair, hiszen a Google globális szinten működik, a nyomtatott kiadványokat pedig csak Amerikára vonatkoztatva vizsgálták. Ugyanakkor még így is érdekes jele ez annak, hogy a nyomtatott lapok merre tartanak. 

Hirdetés

 

Néhány éve a nyomtatott szektor hirdetési bevételei mellett eltörpültek a Google eredményei, előbbi azonban 2006. óta folyamatosan esik, míg a Google évről-évre javít. Ennek ellenére a Google helyzete sem felhőtlen, hiszen épp egy hónapja derült ki, a kattintásonkénti hirdetési árak éves szinten 15 százalékot estek. 

 

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.