A SPOT órák januárban kerülnek az üzletekbe

|

Hirdetés

A cég a kiállításon indítja útjára az MSN Premium és MSN Plus szolgáltatást, melyek az MSN Internet Software szélessávú felhasználóknak kínált frissítései. A SPOT az URH rádióhálózat bizonyos frekvenciáit fogja használni hírek, időjárási információk, részvényárfolyamok és sport eredmények továbbításához a speciális karórákra. A tavaly januárban a CES-en bejelentett óráknak már a karácsonyi vásáron piacra kellett volna kerülniük, de a rádiós lapkával kapcsolatos problémák miatt késett a bevezetésük. A problémák azóta megoldódtak, és januárban "több ezer" óra kerül piacra, s velük együtt indul az MSN Direct Service, amely az információkat szolgáltatja havi 9,95 dollárért vagy évi 59 dollárért. Az órák kezdetben az USA és Dél-Kanada nagyvárosaiban lesznek működőképesek, de már elindult a tesztelés Európában is.

A CES-en indul útjára az MSN Premium szoftver, amely tűzfalat, vírus- és levélszemét védelmet, feljavított e-mail és azonnali üzenő szolgáltatást, továbbá szülői internet felügyeletet kínál a sokfelhasználós szélessávú háztartásoknak havi 9.95 dollárért. A szoftver egyfelhasználós változata, az MSN Plus 4-6 dollárért lesz elérhető.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.