Hirdetés

Az Amazonnal dolgozna az Alibaba

|

Az Alibaba a kisebb amerikai cégeknek segítene a rivalizálás helyett.

Hirdetés

Úgy néz ki, hogy az Alibaba érdekes taktikát alkalmaz annak érdekében, hogy globális uralmat érjen el. Partnerként szeretne együttműködni a legnagyobb amerikai riválisával, az Amazonnal. Jack Ma, az óriáscég társalapítója azt mondta, hogy ezzel is a kisebb cégeket akarják segíteni, ezért nyitottak a megbeszélésekre.  

Hirdetés

Jack Ma szerint már korábban is sok kis amerikai vállalatnak segítettek, és miközben jelenleg is számos amerikai terméket árulnak, a jövőben még többet szeretnének. A céljuk nem az, hogy az Amazonnal versenyezzenek, hanem, hogy a kisebb üzleteknek segítsenek, ezzel pedig újabb opciót kínáljanak a meglévő csatornák mellé. 

Az 1999-ben létrejött Alibaba elképesztő tempóban növekszik, és ez az árbevételein is meglátszik (2013 végén például az Amazon és az eBay árbevétele 22 és 14 százalékkal nőtt, az Alibabáé 66-tal). Jelenleg is számos kereskedelmi üzletet működtetnek, úgy mint a fogyasztók közötti Taobao piacteret, a nagy márkákat segítő TMall áruházat, a napi ajánlatokat hirdető Juhuasuan.comot vagy a felhős Aliyun.com szolgáltatást. 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.