Hirdetés

Az e-Book után itt a d-Book



|

Hirdetés


Sok kiadó már kínál digitális POD kiadványt a hagyományos offset nyomtatás alternatívájaként. Míg utóbbi csak nagyobb példányszám esetén gazdaságos, a POD lehetővé teszi sokkal kisebb mennyiség, akár egyetlen kötet megrendelését is, amivel lényegében biztosítani lehet, hogy egy cím sose fogyjon ki. A technológia fejlesztése ma már lehetővé teszi olyan színvonalú kiadványok kinyomtatását, melyek alig különböztethetők meg a négyszínnyomásos offset nyomású kiadványoktól. Az Adobe oldal-leíró nyelve, a PostScript, mindenütt jelenlévő PDF fájlformátuma, a Xerox vagy a Kodak csúcsminőségű nyomtatóival párosítva a legjobb színfelbontású kiadványok reprodukálását teszi lehetővé.




A POD egyelőre kis szegmense a nyomtatási piacnak, de ez a szegmens bír a legnagyobb növekedési potenciállal. A CAP Ventures becslése szerint a POD kiskereskedelmi értéke a 2003-as 33.2 milliárd dollárról 60.2 milliárdra nő 2008-ig, ami évi 13 százalékos növekedést jelent. A POD egy másik piacot is fellendíthet: az önjelölt szerzőkét, akik 199 és 1500 dollár közötti áron maguk adhatják ki könyveiket. Ilyen szolgáltatást kínál egyre agresszívabban az iUniverse, az Xlibris, a Lightning Source és a 1st Book (vagy más nevén AuthorHouse), melyek mögött olyan tekintélyes kiadók és könyvkereskedők állnak, mint a Barnes & Noble, a Random House, vagy az Ingram Industries.
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.