Hirdetés

Az idei karácsonyi sláger a házi mozi lesz



|

Hirdetés

Tavaly egy LCD tévé ára átlag 6000 dollár volt, ma ennek fele. Így aztán manapság már nemcsak a kertvárosok tehetős lakói gondolkoznak sokkal nagyobb képernyőjű - akár 1 méteres képátlójú - televízió vásárlásán, hanem z üzemcsarnokokból átalakított olcsó stúdiólakások lakói is. Agyártókat tömörítő Fogyasztói Elektronikai Szövetség adatai szerint tavaly már 653 millió dollár bevétel keletkezett síkképernyős tévék eladásából, míg 2001-ben csupán 163 millió. „Tavaly még 5000 dollár volt üzleteinkben a 105 centiméteres képátlójú Panasonic és Sony modellek ára, idén már 3000 dollárért el lehet őket vinni”, mondja Noah Herschman, a Tweeter Home Entertainment Group videorészlegének elnökhelyettese. A kereskedők a gazdaság felélénkülése, a csökkenő jelzálog kamatok és az adócsökkentés miatt reménykedhetnek abban, hogy a felszabadult pénzek jelentős része a kasszájukba vándorol. De a csúcskategóriás elektronikai termékek iránti érdeklődést növelik az interaktív televíziós szolgáltatások, mint a TiVo vagy a szélessávú internetkapcsolat gyors terjedése.

Nemcsak az árak csökkenése növeli a forgalmat, hanem az egymással rivalizáló kereskedők kedvezményes akciói: a kamatmentes részletfizetés, a rendes körülmények között 150 dollárba kerülő beszerelés ingyenes biztosítása A Circuit City - az USA második legnagyobb fogyasztói elektronikai áruházlánca a Best Buy után - pedig a 42 hüvelykes (105 cm-es) képátlójú digitális Samsung tévé mellé komplett házi mozi rendszert (DVD lejátszót, négy hangszórót) ad ajándékba.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.