Hirdetés

Banneres hirdetések már a Google-ben is

|

Egyelőre csak az USA-ban áll tesztelés alatt a feltűnő reklámozási forma.

Hirdetés

A Network World beszámolója alapján a Google új típusú hirdetéseket kezdett tesztelni az Egyesült Államokban, a banneres típusú reklám esetében a keresési találatok felett nem szöveges linkek jelennek meg, hanem egy jókora képpel illusztrált doboz.


A reklám vizuálisan megkülönböztethető a találatokról, azonban a jelenlegi sárgás doboznál függőlegesen jelentősen több helyet foglal, így érdektelenség esetén többet kell lefelé görgetni a kereső eredményeihez. A hirdetési forma elméletileg csak márkanevekkel lesz „kompatibilis”, így a széles körű bevezetése esetén sem lesz feltétlenül zavaró.


A jelenleg Yahoo!-nál vezérigazgatói tisztséget betöltő Marissa Mayer a Google Search fejlesztését felügyelve még 2005-ben határozottan elutasította az efféle reklámok keresőben való megjelenítését, ám azóta sok víz lefolyt a Dunán.

Hirdetés


(Képek: Network WorldBob Lee / Flickr)

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.