Hirdetés

DirextX 8.1 tesztprogram

|

Hirdetés

A DirectX 8.1 Vertex és PixelShader képességét is alaposan igénybeveszi, szinte fotorealisztikus látványban lehet részünk. Teljességgel megszokott FPS kijelzés, 1024x768-tól 1600x1200-ig terjedő felbontás jellemzi.




A program hardveres PixelShader támogatást igényel, melyet jelenleg csak a GeForce 3, GeForce 4 és Radeon 8500 kártyák támogatnak. Kellemetlen lehet, hogy igénye nagy, legalább 512 MB memória szükséges a futtatásához, Windows 98 alatt nem fut, csak Windows ME, 2000 és XP alatt. Az extrém vizuális élményt nyújtó benchmark futtatásához több, mint 128 MB-nyi texturahely is kell, így az AGP csatolón keresztül a rendszermemóriát is igénybe veszi.
A program a Codecult flashes oldaláról tölthető le.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.