Hirdetés

Ennél zseniálisabban MP3-lejátszót még nem árultak

|

A Sony vízzel töltött üvegbe zárva értékesítette a vízhatlan termékét.

Hirdetés

A rétegtermékek eladása rendszeresen komoly fejtörést tud okozni a reklámcégek számára, a Sony nemrégiben a többek közt úszók számára is kiváló, két méteres mélységig garantáltan vízálló Walkman zenelejátszójával hozta kellemetlen helyzetbe a DraftFCB ügynökséget.

Hirdetés


A hirdetőcég új-zélandi ágának illetékesei feltehetően nem kevés agyalás után teljesen zseniális megoldást találtak az figyelemfelkeltés, termékdemonstráció és eladás szentháromságára: a 99 dolláros lejátszókat szimpla üdítős automaták által kiadható méretű, ivóvízzel megtöltött palackokba tették, majd a gépeket megtöltő cégekkel szövetkezve uszodákban és edzőtermekben kezdték árulni – rögtön a célközönségnek. Van egy olyan érzésünk, hogy a marketingesek körében az akció rövidesen tankönyvi példává fog válni.


(Forrás: The Next Web)

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.

A Project029 Magyarország Kft. közleménye
Bezár