Hamarosan robotok szólnak hozzád az ügyfélszolgálaton

|

A SoftBank Pepper nevű robotjának saját szíve, érzései vannak.

Hirdetés

Október 1-től már az üzleti ügyfelek is rendelhetik a SoftBank saját érzelmekkel rendelkező intelligens robotját, Peppert. 

Hirdetés

Pepper a múlt hónapban lett elérhető a fogyasztók számára. 9000 dollárért cserébe képes elemezni a gesztusokat, hanglejtéseket, kifejezéseket. Egy felhőalapú mesterséges intelligencia gyakorlatilag mindent felfog abból, ami a robot környezetében történik. 

Hirdetés

Pepper ezen felül képes teljesen önálló módon érzelmek generálására, miután a fedélzeti kamerák, szenzorok és gyorsulásmérők adatait feldolgozta. Sír a gazdája? Hülyéskedik egy kicsit. Csomag jött? Majd ő viszi. Lánykérés? Hurrá!

 

 

Hirdetés

Az üzleti Pepper 36 hónapra lesz kölcsönözhető, előretelepített appokkal. A márkák teljesen testre szabhatják, és Pepper oda tud majd menni bárkihez, majd kérdéseket feltenni, véleményeket kérni, képviselni egy terméket. Mivel elemzi a vele szemben álló embereket, ezért marketingesnek is páratlan. 

Peppernek hála a cégek számára lehetővé vált, hogy egy csapat ügyfélszolgálatos robotot állítsanak hadrendbe. Egyelőre csak Japánban örülhetnek az érzelmes robotnak, ugyanakkor az Alibaba és a Foxconn egy hónapja 236 millió dollárt pumpált a SoftBank robotos részlegébe, így elkerülhetetlen a világszintű letámadás. 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.