Hirdetés

Hello Kitty és a nagy társkeresés

|

A legnépszerűbb keresések a Google.hu-n 2007 májusában.

Hirdetés

 

A legnépszerűbb magyar keresések 2007 májusában:

  1. emo

  2. Hirdetés

    szerelem

  3. hello kitty

  4. vatera

  5. love.hu

  6. Hirdetés

    apeh

  7. lovebox

  8. használtautó

  9. tokio hotel

  10. Hirdetés

    otp

  11. szív

  12. elvira

  13. ingatlan

  14. Hirdetés

    feliratok

  15. tattoo

 

A fentiekből kiderül, hogy az áprilisban Magyarországon járt Tokio Hotel máig érezteti hatását: igaz, az együttes egy hónap alatt a harmadikról a kilencedik helyre csúszott vissza a ranglétrán, de a zenei stílus melyet képvisel, az emo (emotional, azaz érzelmes punk) azóta is az érdeklődés középpontjában áll. Hónapok óta a listák fontos elemei a társkereső oldalak, erre utal a szerelem (2.), a love.hu (5.) a lovebox (7.) és a szív (11.) keresőszavak népszerűsége. A kis japán mesefigura, Kitty cica, és az erre alapozott márkanév új tagként szerepel a rangsorolásban, ráadásul rögtön az előkelő harmadik helyen végzett. Míg az előző hónapra rányomta bélyegét a húsvét (áprilisban a 2.); locsolóversek (akkor 14.), májusban már a nyári utazások előkészületei érdekelték jobban az embereket – vélhetőleg ennek köszönhető az Elvira keresőkifejezés jelentős tényezővé (12.) válása. Masszívan tartják magukat a „hasznos” oldalak (Vatera.hu: 4., APEH: 6., OTP: 10.), sőt májusban az ingatlan (13.) is csatlakozott ehhez a kategóriához – a nyár előszele meghozta a kedvet a költözéshez.


Az előző hónaphoz képest a következő kifejezésekre történő keresések száma ugrott meg a legnagyobb mértékben:


  1. nokia 8800

  2. Hirdetés

    cascada

  3. dave gahan

  4. vöröskereszt

  5. cosmopolitan

  6. Hirdetés

    vlc player

  7. ingyenjáték

  8. totalcommander

  9. keresztszemes

  10. Hirdetés

    rendezvény

  11. üvegtégla

  12. nevek jelentése

  13. regcleaner

  14. Hirdetés

    dubrovnik

  15. manson

 

Úgy tűnik, májusban a keresők számára legérdekesebb témák többsége a jól megérdemelt pihenéshez kapcsolódott: az emberek zenét hallgatnak (Cascade: 2., Dave Gahan: 3., Manson: 15.), hírességekről olvasnak és szépségüket ápolják (Cosmopolitan: 5.), klipeket és filmeket néznek (VLC player: 6.), játszanak (ingyenjáték: 7.), mulatnak (rendezvény: 10.), kézimunkáznak (keresztszemes: 9.) és utaznak (Dubrovnik: 14.). A lista alapján valószínűnek látszik, hogy hamarosan jártunkban-keltünkben mindenfelől a Nokia 8800 csengőhangjai fognak felzendülni, mire egyszerre harmincan kapnak a zsebünkhöz. Örömteli adat a Vöröskereszt szép helyezése (4.) - társadalmunk láthatóan elindult a jótékonyság szűkebb-szélesebb ösvényén.


És hogy mit kerestek más országokban? Az Egyesült Államokat Jerry Falwell lelkész, televíziós prédikátor május közepén bekövetkező halála izgatta leginkább, így ez a név vezeti a legnagyobb mértékben növekvő amerikai keresőkifejezések sorát. Németországban váratlanul sokan kívántak epres süteményt sütni, a csehek angol tanárokat kerestek, Guatemalában hirtelen érdeklődés mutatkozott a periódusos rendszer iránt, míg a brazilokat az öltöztetős játékok hozták lázba, ami – a szexuális irányú asszociációk ez esetben tévesek! – egy ártatlan mulatság, amelynek keretében gyermekek és felnőttek ízlésüknek megfelelően öltöztethetnek fel virtuális modellfigurákat, tündéreket és iskoláslányokat.


Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.