Hirdetés

Kaszparov szépített a harmadik játékban

|

Hirdetés

A fehérrel játszó Kaszparov már a 16. lépés után győztes pozícióba került, és a 45. lépés - és több mint négy órányi játék - után a számítógép német programozói feladták. Kaszparov már a játék elején gyalogelőnyhöz jutott, majd gyalogokból szabályos falat épített fel, amivel ellenfelét hatástalan lépésekre kényszerítette, amelyeket a New York-i atlétikai klub nézőterén jelen lévő szakértők egyhangúan „ostobának” minősítettek. A nagymesternek nagy szüksége volt a győzelemre, ha kedden ő akarja átvenni a győztesnek járó 200 ezer dolláros csekket. A szakértők szerint Fritz ugyanolyan jól játszik, mint egy húsvér nagymester, de a sakkprogramok általában nem teljesítenek jól zárt állásnál, mert nem tudnak olyan egyértelműen előre tervezni, mint a nyílt, taktikai összecsapásokban.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.