Hirdetés

Megkezdődik a Nintendo DS-kampánya



|

Hirdetés

Az új "Touching is good" mottót (érinteni jó) hallhatjuk majd a Nintendo kettős-képernyőjú játékgépeinek TV-reklámjaiban.

A 20 másodperces reklámok mindegyikében egy csábító női hang fogja arra buzdítani a nézőket, hogy érintsék meg a statikus zajt mutató képernyőn felbukkanó kék négyzeteket. A Nintendo DS november 21.-én, 150 dolláros áron kerül forgalomba, és a készülék mellé "Metroid Prime Hunters: First Hunt" című játék demo-változatát is csatolják. Az év végére legalább 10 játék lesz megvásárolható a DS-tulajdonosok számára, amelyek közt megtaláljuk a "Madden NFL 2005"-t, a "Spider-Man 2"-t, a "Ridge Racer DS"-t és a "Rayman"-t is. Pillanatnyilag több mint 120 játék van fejlesztési stádiumban a Nintendo DS számára.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.