Hirdetés

Menekül a PC-s piacról a Toshiba

|

Teljesen átszervezi a PC-s üzletágát a Toshiba, a fogyasztói szektorról menekül.

Hirdetés

A Toshiba úgy döntött, teljesen átszervezi a PC-s üzletágát, és a jövőben inkább a jóval jövedelmezőbb üzleti ügyfelekre koncentrál, leépítve a fogyasztói szektort. Míg az üzleti szektorban terjeszkedni akarnak, új ügyfeleket szerezni, bővíteni a termékkínálatot munkaállomásokkal és táblagépekkel, addig az Internet of Things terén is nyitnának. Olyan üzleti modellt akarnak létrehozni, amely nem függ a hardveres eladásoktól. 

Hirdetés

Míg a stratégiaváltástól a 2016-os pénzügyi évre 50 százalékos bevételnövekedést várnak üzleti fronton, addig a fogyasztói oldalon meghátrálnak, mivel a jelenlegi üzleti modell szerint minden az eladások mennyiségétől függ. Elsőként a veszteséges régiókból vonulnak ki, majd a 32 piacukból csak 13-at szolgálnak ki a jövőben.

A maradék erőforrásaikat, amelyeket a fogyasztókra fordítanak, a fejlődő országokra koncentrálják. Az ilyen területeken is szorosan együttműködnének az üzleti ügyfelekkel, illetve csökkentenék a platformok számát, valamint a PC-s ágazatot önmagát. Emiatt idén a divízió alkalmazottainak több mint 20 százalékát, 900 főt is elküldenek. 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.