Hirdetés

Microsoft alapú wireless óra



|

Hirdetés

A Swatch összefogott a szintén svájci Tissot SA-val, az amerikai Fossil óragyárral, valamint a finn Suunto Oy céggel, hogy közös erővel elkészítsenek egy olyan órát, amely képes fogadni az MSN Direct hírszolgálat előfizetett üzeneteit. Az óra tulajdonosai fogadhatnak üzeneteket, értesülhetnek a legfrissebb hírekről, kaphatnak időjárás-jelentést, emlékeztetőt a találkozóikról, és bármilyen más kiválasztott információt. A SPOT az FM rádiósáv egy kis tartományát használja az információ szállítására. A Microsoft az első SPOT órákat, és az MSN Direct szolgáltatását a Las Vegas-i Fogyasztói Elektronikai Bemutatón mutatta be az év elején - hónapokkal később mint ahogyan azt a cég eredetileg tervezte. A fejlesztő cég tovább figyeli a nemzetközi piacait, de a jövő év előtt nem tervezi a szolgáltatás nemzetközi kiterjesztését, amelyre a cég nyilatkozata szerint már több ezren előfizettek.





A Swatch Paparazzi modellje négy színben lesz kapható, és 145 dolláros áron kerül majd forgalomba. Az óra az interneten keresztül, és 40 amerikai és kanadai Swatch márkaboltban vásárolható majd meg.
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.