Hirdetés

Nagyon megy a Beats Music szekere?

|

Állítólag a szolgáltatással próbát tevők 70 százaléka válik fizetős ügyféllé.

Hirdetés

Január második felében egyelőre csak az Egyesült Államokban újabb zenestremelő szolgáltatás indult, a régóta híresztelt Beats Music ráadásul a Bloomberg beszámolója alapján üzletileg biztatóan rajtolt. A befektetőknek még februárban nyújtott tájékoztatás szerint a szolgáltatás akkoriban a 30 napos próbaidőszakkal élők 70 százalékából avanzsált előfizetőt: a működésének első egy hónapjában napi olyan 1000 ügyfelet sikerült szerezni, ők 9.99 dollárt fizetnek havonta a bő 20 millió zeneszám eléréséért.
 

Hirdetés


Előbbi még azelőtt történt, hogy az amerikai AT&T szolgáltató a saját előfizetőinek közvetlenül kínálta volna a szolgáltatást, a két cég közt olyan együttműködés van érvényben, mint hazánkban a Telenor és Deezer közt. A távközlési cég egyenletbe való bekerülése 750 ezer potenciális előfizetőt jelent a Beats Music számára: az operátor körülményektől függően 30-90 napos próbaidőszakot biztosít a klienseinek, ráadásul az exkluzívan tőle elérhető családi csomaggal 14,99 dollárért 5 felhasználó válik képessé a szolgáltatás használatára.


A bostoni Recon Analytics szerint a Beats Music körülbelül 5 millió előfizetőtől kezdve válhat profitábilissé, ám a jelek szerint a szolgáltatás tetszik a vele próbát tevők többségének, így a nemzetközi terjeszkedése után jó eséllyel üzleti sikerré válhat.


(Forrás: TechSpot)

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.