Hirdetés

Nagyot rúgott az Apple alá a Swatch

|

A Swatch védjegy alá vonta az Apple egyik legnépszerűbb mondását.

Hirdetés

Az óragyártással foglalkozó svájci Swatch alaposan megviccelte az Apple-t, amikor Európában nemrég védjegy alá vonta a "One more thing" kifejezést. Ez volt az egyik jelmondata Steve Jobsnak. 

Hirdetés

A Swatch emellett a "Tick different" mondást is levédette, ami pedig közvetlen szójáték az Apple "Think different" jelmondatú, 1997-től 2002-ig húzódó kampányával. 

Steve Jobs régen gyakran zárt úgy sajtóeseményeket, hogy a jól ismert "one more thing..." mondattal egy komoly terméket mutatott be a tömegeknek. Persze nem ő találta ki a kifejezést, de nagyrészt vele azonosítjuk. 

Jobs 2011-es halála óta az Apple nem alkalmazta a kifejezést, egyedül az Apple Watch-nál, ami valóban komoly, új termék volt a vállalat életében. 

Azt nem tudni, hogy a Swatch mire használja majd a szerzeményeit. Elképzelhető, hogy csak az Apple-lel akart kiszúrni, de lehet, hogy az Apple Watch miatti fenyegetésre egy közvetlen reklámkampánnyal válaszolnak. 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.