Hirdetés

Paparazzi drónnal újított a Twitter

|

A Cannes Lions alkalmából egy drónnal fotózzák a hírességeket.

Hirdetés

A Cannes Lions alkalmából a Twitter jó ötletnek gondolta, hogy felküldjön a levegőbe egy saját drónt, amire egy fényképezőgépet erősít. A reklám-és marketingszakemberek rendezvényén számos híresség van jelen, a drón pedig mindenkit igyekszik lekapni a Vine-ra. 

Bár a kész műveket nem hívhatjuk selfie-nek (mivel nem a fotón szereplő ember készítette), azért érdekes megközelítésről van szó, a Twitter pedig külön csatornát is indított a Dronie névre keresztelt eszköz remekműveinek. Az elsőként lekapott sztár egyébként Sir Patrick Stewart volt, aki mellett a Twitter egyik alelnöke, Joel Lunenfeld állt. 

A Dronie startja óta a csatorna elkezdett megtelni olyan képekkel, amelyeken a drón eltávolodik az ég felé, miután lekapta a következő hírességet. Bár a Twitter a Dronie jövőjét nem feszegette, minden bizonnyal a következő hasonló rendezvényen is bevetik a - mostani alkalomhoz illően - marketingtrükknek is kiváló ötletet. 

Hirdetés
Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.