Rászálltak a Nikonra Kínában

|

A Nikon állítólag hibás termékeket értékesített a kínaiaknak, majd nem volt hajlandó azokat kicserélni.

Hirdetés

A kínai CCTV 3.15 című műsorának idei kiadása is arra a kérdésre kereste a választ, hogy mely vállalatok nem adják meg a kellő tiszteletet és a megfelelő üzleti bánásmódot a kínai piacnak. Ezúttal a Nikont nézték ki maguknak. A kínaiak azt állítják, hogy a japán gyártó a régióban hibás termékeket értékesített, majd megtagadta a fogyasztók számára azoknak a cseréjét

Hirdetés

A 2013-ban Kínában 1,16 milliárdos forgalmat generáló Nikon hivatalos közleménye szerint nagyon szigorúan veszik a kínai jelentéseket, és a kivizsgálás mellett már most megkezdték az értékesítés utáni támogatás javítását Kínában. A japánok számára azért is fontos a gyors és megfelelő reakció, mert több cég is került már komoly bajba a kínai kritikák miatt hosszútávon. 

Hirdetés

A kínaiak elmondása szerint Amerikában sokkal jobb bánásmódban részesülnek a fogyasztók. Ahogy ezúttal a Nikon került górcső alá, úgy tavaly az Apple garanciapolitikája volt Kínában műsoron. A cupertinói óriás végül kénytelen volt beadni a derekát, és bocsánatot kérni a kínai fogyasztóktól. 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.