Hirdetés

A YouTube utódja: MixBit

|

Chad Hurley a Google bolondozását marketinges fegyverként használta.

Hirdetés

A YouTube társalapítója, Chad Hurley remek lehetőségnek találta a YouTube április 1-i viccét, amely szerint a népszerű videomegosztó megszűnik. A bolondozást Hurley marketingfegyverként használta fel, egy új videomegosztó népszerűsítése érdekében. Egy darabig nem lehetett eldönteni, hogy a húzása maga is kacsa-e vagy sem.

Hurley egy olyan üzenetet küldött szét a Twitteren, miszerint a YouTube bezár, ezért egy új videós oldalt indítanak, a http://MixBit.com címen. Ez teljes mértékben összhangban volt a YouTube bolondok napi viccével. A társalapító linkjén egy üzenet fogadta a látogatókat, hogy ahelyett, hogy egy helyben ülnének a YouTube megszűnése miatt, egy olyan oldalt adnak nekünk, ahol nem csak macskás videókat nézhetünk, de együtt hozhatjuk létre az ilyeneket.

A MixBit elképzelhető, hogy az a szolgáltatás lesz, amelyről Hurley korábban már beszélt a South by Southwest Interactive konferencián. Az AdWeek értesülései szerint egy olyan társplatformról van szó, amely nem a YouTube ellenfele lesz.

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.