Hirdetés

Bemutatták a Yahoo új logóját

|

A Yahoo csütörtökön mutatta be új logóját. A cég az elmúlt hónapban minden nap más védjeggyel jelentkezett - most végre megtudhatjuk, melyik változatot választották.

Hirdetés

A Yahoo csütörtökön reggel mutatta be új logóját. A vállalat egy monstre felhasználó-összezavaró akcióval vezette fel az új védjegy leleplezését: egy hónapon keresztül minden nap más logotípia díszelgett az oldalai fejlécében.

Az arculatfrissítésre azért volt szükség, mert Marissa Mayer vezérigazgató ezzel is hangsúlyozni szerette volna, hogy szakembereivel együtt gőzerővel dolgoznak a tiszteletre méltó márka megújításán.

Hirdetés

Az idei egyébként a nagy csinnadrattával beharangozott logóváltások éve: az elmúlt hónapokban a Google-leányka Motorola, az eBay, a Microsoft és a YouTube is dizájnt váltott.

A Yahoo egy formás videóban mutatja be, hogyan született az új védjegy, Az AdAge egy egész összeállítást szentelt a különféle változatoknak, amelyben a rebranding háttértörténetét is részletesen bemutatják.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.