Black Friday: nagy sláger volt az Apple Watch
Az elemzők szerint az Apple okosórája népszerű volt az akció során.
Nagy kérdés volt, hogyan teljesít majd az idei ünnepi szezonban az Apple Watch. Az Apple a mai napig nem közölt eladási adatokat az okosórájáról, de az IDC szerint a második negyedévben 3,6 millió darab fogyott belőle.
A vélhető siker ellenére az Apple Watch útja közel sem olyan, mint az iPhone-é vagy az iPadé volt. A mostani Black Friday viszont lehet, hogy változtatott ezen.
A kereslet megugrott a viselhető eszköz iránt az Apple boltjaiban, a Target szerint pedig az almás óra az egyik oka a rekordjuknak. A Best Buy is nagy keresletet jelentett.
Az FBR Capital Markets elemzője, Daniel Ives is megerősítette ezeket a jelentéseket, saját forrásokra és beszélgetésekre hivatkozva.
A szakértő becslései szerint a megnövekedett érdeklődés miatt az Apple csak a mostani negyedévben 5-6 millió okosórát adhat el.

Az Apple Watch helyzetéről akkor kapunk jobb képet, ha az új évben kiderül, mennyi került a karácsonyfák alá.