Hirdetés

Egy klikkel kiárulja felhasználóit a Twitter



|

Az új módszernél egyszerűbben tudatos felhasználói beleegyezés mellett nem lehet adatokat eladni.

Hirdetés

Múlt héten a Twitter hirdetőknek szóló blogjában bejelentette a Lead Generation Card névre hallgató fejlesztését, amely lehetőséget teremt a vállalatok számára, hogy közvetlenül a követőiktől beszerezhessék azok alapvető – valódi név, felhasználói név, e-mail cím – adataikat.


Az egyelőre néhány cég bevonásával, zárt körű tesztelés alatt álló megoldás lényege, hogy a hirdetők tweetjeinek kinyitásakor megjelenhet például egy nyereményjátékban való részvételre biztató képecske, az alatta lévő feliratkozás gombra kattintva pedig a felhasználó máris részt vehet a promócióban, a fentebb említett adatai a tudatos hozzájárulásával automatikusan átküldésre kerülnek a hirdető félnek. A Twitter állítása szerint Lead Generation Card hamarosan széles körben elérhetővé fog válni.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.