Hirdetés

Kikényszerítette az igent a YouTube Red

|

Aki nem ment bele a YouTube reklámmentes ötletébe, az búcsúzhatott a nyilvánosságtól is.

Hirdetés

A YouTube azt mondja, hogy a reklámoktól mentes előfizetői programjában a videós platform tartalmainak a 99 százaléka elérhető lesz. Az igazság az, hogy a tartalomgyártóknak nem volt sok választása

Hirdetés

A hírek szerint az, aki reklámokból keres pénzt a YouTube-on, de nem egyezett bele a 9,99 dolláros YouTube Red előfizetői csomag elfogadásába, rosszul járt: a videóit elrejtették a nyilvánosság elől, mindegy, hogy előfizetőkről vagy hirdetéssel videózó felhasználókról van szó. 

Ez azt jelenti, hogy azok a YouTube-osok, akik vannak annyira népszerűek, hogy pénzhez jussanak, két dologból választhattak. Az egyik, hogy beállnak a sorba, és elfogadják az új felállást, a másik pedig az, hogy a videóik többé nem lesznek terjesztve a YouTube-on. 

Egyelőre még nem tudni, hogy az előfizetéses program bevételéből hány százalék jár a tartalomgyártóknak. A YouTube mindenesetre a nagyját ígéri. 

A fizetéseket a videók nézésével eltöltött idő alapján határozzák meg, vagyis aki hosszabb videót gyárt, többet kereshet. 

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.