Hirdetés

[FRISSÍTÉS] Még több reklám került a Gmailbe



|

A Google kihasználja a megújult bejövő üzenetek felület Promóciók fülét.

Hirdetés

Az elmúlt hetekben a Google világszerte élesítette a megújult bejövő üzenetek nézetet a Gmailben, a megoldással a levelek kategória alapján automatikusan szortírozásra kerülnek. Összesen négy fontos fül jelent meg: az Elsődlegesbe az általános e-mailek pottyannak be, a Közösségibe a szociális hálózatoktól származóak kerülnek, a Promóciókba a reklámok mennek, a Frissítésekbe pedig többek közt a hírlevelek.


Az utóbbi napokban több felhasználónak is feltűnt, hogy a Google új módot talált a Promóciók fül kihasználásra, ugyanis a vállalat első pillantásra egyesek számára szokásos e-mailnek tűnő, ám jobban megnézve azoktól azért elkülönülő hirdetéseket kezdett megjeleníteni a kategóriában.

 

 

Ettől függetlenül a megnyitott levelektől jobbra lévő reklámhasáb nem lett kihajítva, csupán egy újabb felületről van szó, amelyen keresztül megpróbál némi pénzt kicsikarni felhasználóiból a vállalat. Szerencsére a komplett füles rendezés pillanatok alatt kikapcsolható, így akinek nincs ínyére az új hirdetési módszer, annak nem kell elviselnie.


Frissítés: a Google tájékoztatása szerint nem került több reklám a Gmailbe, csupán egy régóta meglévő reklámdoboz hirdetései kerültek át a Promóciók fülbe.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.