Tumblr: most akkor lesznek reklámok, vagy sem?

|

A Yahoo egyelőre nagyon óvatosan kommunikál az újdonsült felhasználóival.

Hirdetés

A főként valószínűleg hipszter típusú felhasználók nagy bánatára hétfőn a Yahoo felvásárolta a rendkívül népszerű Tumblr blogszolgáltatót, ám a helyzet furcsa voltára ráérezve a Marissa Mayer által vezetett vállalat a tanácstalan vagy menekülő felhasználók megnyugtatása érdekében rögtön le is szögezte, hogy nem kívánják tönkretenni a platformot.


Ettől függetlenül kiderült, hogy a Tumblr hírfolyamába hamarosan az eddiginél minimálisan több reklám kerülhet, továbbá amennyiben a felhasználók ebbe egyénileg beleegyeznek, akkor az aloldalaikra is költözhetnek majd hirdetések. Meglehetősen furcsa kitételről van szó, hiszen miért szeretne bárki opcionálisan reklámokat megjeleníttetni a blogjában, főleg ha azok nem hoznak pénzt a konyhára.

Hirdetés


A motiváció minden bizonnyal valamiféle jutalom lesz: a reklámbevételek bloggerekkel történő megosztása valószínűtlennek tűnik (bár feltehetően nagyon jót tenne a Yahoo megítélésének), ám ezen a lehetőségen túl a többség számára a vállalat nem lenne képes mit felajánlani. Kíváncsian várjuk, hogy működő üzleti modell mellett a keresőcég mivel kívánja hosszú távon megtartani a lényegében kilóra megvett új felhasználóit.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.