Hirdetés

Vége a Facebook demokráciának?

|

Instagram reklámok Facebook adatokkal? Mi lett a sorsa az utolsó Facebook szavazásnak? Cikkünkből (majdnem) minden kiderül…

Hirdetés

Érdekes eredményt hozott a hétfő este lezárt Facebook szavazás, ahol a felhasználók a korábban bejelentett változásokról mondhatták el véleményüket: habár a voksolók 88 százaléka ellenezte (az életbe lépő) változásokat, a 668 500 fős részvétel kevés volt a szavazás érvényességéhez, hiszen az 150-300 millió ember szavazatát igényelné.

 



Ezt a számot azonban nem érdemes felvésni, mivel a változások értelmében a Site Governance oldalon a felhasználók már nem szólhatnak bele a szabályzatmódosításokba. Eddig ezen a profilok gazdái élhettek ezen jogukkal, ám a kis részvételi eredmények miatt ezzel nem mentek túl sokra az aktív internetezők. Ennek megfelelően a közösségi oldal üzemeltetői vélhetően az e-mailes formát fogják használni a változások bejelentésére, az eddigi kétkörös kommunkikáció (módosítás kihírdetés, megszavaztatása) helyett. Sőt a módosítással egy érdekes új elem is bekerült a szabályzatba, mivel innentől a közösségi oldal szabadon használhatja a Facebook felhasználókról gyűjtött adatokat az Instagram reklámok targetálása során.

A témáról bővebben: internet-ugyved.com

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://pcworld.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.